"מאיציק, חשמלאי במקצועו, אני גובה 400 ₪ + מע"מ בחודש,
אך הוא מעסיק אותי כמו שלושה לקוחות לפחות.
איציק לא מפסיק להטריד בשאלות ובקשות
נכנס לקפה כל פעם שנמצא בסביבה –
ללא התראה מוקדמת,
וזאת בתירוץ שיש לו רק שאלה קטנה –
ואז מתיישב לפחות שעה,
ופשוט 'שוכח ללכת'.
ואני…
מנומס –
בכל זאת לקוח.
לא נעים להעיר,
אך בכל פעם שאיציק במשרד מבקר
זה אומר…
שיום העבודה יסתיים מאוחר יותר…"
את הלקוחות המאתגרים ניתן לחלק לארבעה סוגים–
יש את ״מספר הסיפורים״ כדוגמת איציק. לצדו תמצאו את ״החמקן״ – זה שנצטרך לרוץ אחריו כדי שישלם עבור שכר הטרחה. ״המטרידן״ או ״התוקפן״.
מיותר לציין כי היקף שעות העבודה המושקע בלקוחות מאתגרים ביחס להכנסה, מציגה תמונה ברורה –
לרוב, השכר הטרחה אינו הולם את השקעת הזמן ובעיקר את התסכול והכעס.
יחד עם זאת, יש גם חצי כוס מלאה, לקוחות מאתגרים הם הזדמנות עבורנו לבחינת נהלי עבודה והגדרת ציפיות, חידוד דרכי תקשורת והתקשרות, עקרונות השירות ועוד.
אז, איך לדעתכם נכון להתמודד עם לקוחות מאתגרים?
ומי לדעתכם סוג הלקוח שהכי מאתגר להתמודד איתו? ולמה?
ברו"ח ההצלחה, הינה תכנית ייחודית לליווי ניהולי למשרדי רו"ח, שרוצים להגדיל את תפוקותיהם ולהתקדם שלב נוסף אל עבר ההצלחה. במס' מפגשי ליווי אישי ומקצועי, נציע תכנית עבודה ישימה וייעודית להשגת המטרות שיוגדרו לרבות המלצות קונקרטיות ליישום.
רו"ח המעוניינים להשתתף במיזם ברו"ח ההצלחה וליהנות מ—
- פיתוח יכולות אישיות ומקצועיות בתחום הנעת עובדים.
- מתן כלים להשגת מצוינות אישית, צוותית ועסקית.
- שיפור ביצועים וייעול תהליכים המתבטאים בשורת הרווח של המשרד.
- הובלת העסק להתחזקות בתחומי החדשנות, הצמיחה ותודעת השרות.
מי אנחנו אורלי אברהמי וגליה אלמליח-הרמן, יועצות ארגוניות בעלות ניסיון מוכח בליווי מנהלים ומגוון משרדי רו"ח ובהובלת תהליכי שינוי ושיפור ביצועים המניבים שיפור בתוצאות העסקיות.
מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות לתיאום פגישת היכרות אישית