ייעוץ ארגוני וניהולי למשרדי בוטיק (רו"ח, עו"ד)

משרדי בוטיק, כגון משרדי רואי-חשבון ומשרדי עורכי דין, מנהלים את פעילותם השגרתית תוך התמודדות עם אתגרים כגון עמידה ביעדים, באיכות גבוהה ובהתאם ללו"ז המוגדר. במקביל, לשמירה על רמת שביעות רצון הלקוחות והעובדים. לצד הצורך להתמודד עם אתגרי שוק תחרותי ורווי ללא יתרון מובהק על פני המתחרים (על אף נישות ההתמחויות).

בנוגט אסטרטגיות מומחיות וניסיון מגוון בליווי ארגוני- תהליכי-ניהולי של משרדי בוטיק, כגון משרדי רואי-חשבון ומשרדי עורכי דין, במטרה לאפשר צמיחה – הגדלת המוניטין, הרווחיות ושביעות הרצון של כל בעלי העניין: שותפים, עובדים ולקוחות.

  • שותפים ומנהלים –
    1. מיסוד השותפות – בהיבט האישי, הערכי והתהליכי, לרבות הגדרת תחומי האחריות והסמכות (מי עושה מה).
    2. הגברת האנרגיה החיובית והסינרגיה, הורדת תחושת המתיחות, תסכול וחוסר יעילות הנובעת מנושאים שלא מספיק מוגדרים.
    3. פניות להשקיע במיסוד והגדרה של תהליכי המשרד מעבר לשוטף ולהביא לידי ביטוי את ערכי המשרד כגון: 'מקצועיות' ו-'הלקוח במרכז', וקידום המשרד באופן שיטתי וממוקד לטווח ארוך.
    4. קבלת החלטות מושכלת – ע"י הגברת השימוש בנתונים הקיימים.
    5. פיתוח מנהלים ומנהיגות
  • משרד –
    1. הורדת העמימות, הכפילות והאפקטיביות במשרד באמצעות הגדרות, בחינת התהליכים והתייעלות ומיסוד שגרות עבודה ושגרות תכנון, ניהול, תיעדוף ובקרה.
    2. מזעור שיגרה שמורכבת מכיבוי שריפות / מיקוד בעשיה מניבה ומתוכננת.
    3. שיפור מתמיד – משרד הפועל על בסיס יעדים ומדדים.
  • לקוחות –
    1. הגברת רמת שביעות הרצון של הלקוחות ע"י שיפור רמת השירות – לרבות הגדרת קריטריונים לשירות מצוין. הקדשת תשומת הלב הראויה והנחוצה ללקוח. מיזעור התקלות – של דברים שנופלים בין הכיסאות / נשכחים / לא מטופלים במועדם וגורמים לעוגמת נפש ,כספית ומוניטין.
  • עובדים – 
    1. מיזעור תחלופת עובדים
    2. הורדת רמת השחיקה והעומס
    3. הגברת המוטיבציה, ש"ר והמחויבות ארגונית: בטווח הקצר והארוך

נוגט אסטרטגיות  פועלת לטיוב והשבחת הדרך בה עו”ד מנהלים את פעילותם השגרתית על מנת לעמוד ביעדים, באיכות ובלו”ז ולהגביר את רמת שביעות רצון הלקוחות והעובדים. במקביל לליווי המשרדים ביצירת בידול עסקי משמעותי בעיקר בתחום השירות וחוויית הלקוח, לקידום ולמינוף הפעילות העסקית.

נוגט אסטרטגיות  מעניקה למשרדי הבוטיק מענה מקצועי ממוקד ואישי, לאתגרים הניהוליים ובכלל זה, פתרונות מעשיים לחיזוק נושאי הליבה, שיפור הביצועים, מיומנויות וכלי ניהול מגוונים.