הבלוג האהוב – עכשיו בספר… 

ספר תורת הארגונים, ספר ייחודי המשלב תובנות וזוויות ראייה ניהוליות אקטואליות עם פרשנות חדשה ורעננה על סוגיות מפרשת השבוע.

495 עמודים

238 מאמרים  

30 מונחי אב (אינדקס ניהולי)

ובעיקר מגוון נקודות ניהוליות-מנהיגותיות למחשבה והעמקה תוך חיבור והשקה מקורית בין אתגרי ההווה לטקסט המקראי.

הספר התחיל כפוסט שבועי בבלוג 'תורת הארגונים', וזכה לתהודה רבה ברשתות החברתיות. הוא מאגד את מיטב המאמרים משש שנות כתיבה לצד מאמרים חדשים וכולל גם בונוס מיוחד  'ארגונים וזמנים' – מאמרים לכל חג ומועד, שיסייעו להניח את היסודות למעמד של הרמת כוסית, שולחן חגיגי, או להעשרה אישית ומקצועית.

מתנה מקורית, ערכית ויוקרתית – לעובדים, ללקוחות, לאנשים הקרובים 
ו… לעצמך 🙂

 

* אספקה במהלך חודש מרץ 2023

מה בספר? תוכן עניינים, אינדקס ודוגמאות…

  • מה תמצאו בספר?
  • למה הוא חשוב לכל מנהל?
  • האם הוא מתאים למנהל בכל תחום / ענף?

 

ספר תורת הארגוניםמצד אחד, ספר ניהול ייחודי הדן בסוגיות רלוונטיות ודילמות ארגוניות וניהוליות מהשטח. הוא מגלם בתוכו אלפי שעות ייעוץ ארגוני וליווי מנהלים ממגוון חברות וארגונים. אין ספק כי כל מנהל יזדהה עם מגוון הסוגיות הנדונות בספר.

מצד שני, הספר דן בסוגיות מפרשת השבוע, לקריאה והעשרה שבועית. המאמרים מציגים פרשנות ייחודית ומרתקת המאירה כזרקור ומשלימה את התמונה של הסוגיה הניהולית מתוך פרשת השבוע. הפרשנות הייחודית מבוססת על כשלושה עשורים של מחקר והתעמקות בטקסט המקראי ופותחת צוהר לזווית ראייה חדשה וחדשנית על הטקסט המוכר.

השילוב בין הסוגיה הארגונית והמקראית יוצר סינרגיה מרעננת ומוליד תובנות משמעותיות וזוויות ראייה חדשות ואקטואליות בשני התחומים גם יחד.

הספר בנוי על פי סדר הפרשות. בכל פרשה ארבעה מאמרים המסודרים על פי סדר הפסוקים בתורה. 

הספר כולל גם בונוס מיוחד, מאמרי חגים – 'ארגונים וזמנים'. בחלק זה של הספר תמצאו מאמרים לכל חג ומועד, שיסייעו להניח את היסודות למעמד של הרמת כוסית, שולחן חגיגי, או להעשרה אישית ומקצועית.

למאמרים בספר יש מבנה קבוע:

  • הצגת סוגיה ארגונית;
  • הפניה לפסוק בפרשת השבוע;
  • הצגת פרשנויות קיימות;
  • הצעה לפרשנות מקורית (לרוב מתחיל במילים "וניתן גם להסביר");
  • סיכום מתכלל של הנושא בהיבט הניהולי והפרשני כאחד.

בסוף הספר תמצאו אינדקס עשיר המרכז מינוחים מקצועיים בנושאים ארגוניים וניהוליים, המסודרים על פי סדר האל"ף־בי"ת.

מכאן שהקריאה בספר היא גמישה ורבת־פנים, הקורא יכול ליהנות מקריאה רציפה של הספר, או על פי הסוגיות הניהוליות (בעזרת האינדקס), או לפי פרשות השבוע ומועדי ישראל.

 

ספר רלוונטי למי שרוצה לדייק ולהשביח את מיומנויות המנהיגות הניהולית מתוך ניתוח סוגיות פרקטיות מחיי מגוון ארגונים – הייטק, תעשיה, ארגונים משפחתיים, בנקים ועוד, לצד עקרונות הנלמדים מהטקסט המקראי.

תוכן העניינים

אינדקס מינוחים ניהוליים-מנהיגותיים