סדנא: הקונצרט הארגוני - תקשורת אפקטיבית וניהול קונפליקטים
אין עוררין כי שת"פ בתוך צוותים ובין ממשקים חיוני להצלחת הארגון. על אף שנושא זה נראה לכאורה כברור ונכון, ארגונים רבים לוקים ברמות שונות של אי שת"פ בין עובדים, אשר בא לידי ביטוי, באווירה עכורה, באי-למידה ארגונית, המצאת הגלגל כל פעם מחדש ובעיקר בזבוז אנרגיה ארגונית ואישית. מכאן, שפעמים רבות חוסר שת"פ בארגון מתבטא גם בביצועים העסקיים של הארגון.
קהל יעד: כלל ארגוני
מטרות הסדנא: להעניק כלים ומיומנויות, לכל משתתף שיסייעו:
- להגביר את רמת שתוף הפעולה בתוך הצוותים והממשקים (בטווח הקצר)
- להשרות אווירת עבודה חיובית מלאת מרץ בארגון תוך תרבות של שיתוף והדדיות (בטווח הארוך).
תפוקות הסדנא: כלים ומיומנויות להגברת רמת האנרגיה החיובית ושתוף הפעולה בארגון. הסדנא מלווה בסימולציות מהשטח ותרגול, תוך מתן כלים וטיפים ניהוליים פרקטיים ליישום.
נושאי הסדנה:
- מאפייני ארגון שמתקיים בו שתוף פעולה בתוך צוותים ובין ממשקים והמשמעויות של מאפיינים אלה.
- מאפייני ארגון שמתקיים בו רמה גבוהה של אי שתוף פעולה והמשמעויות של מאפיינים אלה.
- מאפייני שת"פ אפקטיבי וצוותים מצטיינים לרבות פרדוקס עמידה ביעדים אל מול שת"פ, תחושת שאננות והשפעתם על הארגון.
- זיהוי תחומים / ממשקים לא אפקטיביים ואירועים בהם באה לידי ביטוי אי שתוף פעולה
- רעיונות ודרכים להגברת שתוף הפעולה בתוך צוותים ובין ממשקים תוך העלאת פתרונות לקביעת דרכי עבודה חדשות ומעשיות אשר יוטמעו בארגון.
- מודל לתקשורת ארגונית בין אישית, פורמלית וא-פורמלית.
- מודל לניהול אפקטיבי של קונפליקטים
מספרים על הסדנא…
להרחבה:
הקונצרט הארגוני – תמיד כן ! שתוף פעולה אפקטיבי בין ממשקי הארגון
הקונצרט הארגוני – תמיד כן ! שתוף פעולה אפקטיבי בין ממשקי הארגון אין עוררין כי שת"פ בתוך צוותים ובין ממשקים חיוני להצלחת הארגון. אף
פודקאסט (איתי) בנושא: איך למקסם שיתוף פעולה בארגון ובניית צוותים מנצחים
פודקאסט בנושא: איך למקסם שתוף פעולה בארגון ובניית צוותים מנצחים נרגשת להציג את הפודקאסט בנושא שתוף פעולה אפקטיבי בארגון. נושא מהותי שמשפיע על כל
צוותים מנצחים
צוותים מנצחים אני רוצה לשתף אתכם ב- 2 מקרים מעניינים שבעקבותיהם פנו אלי שני מנכ"לים לייעוץ. המקרה הראשון הוא של מיכל, מנהלת בחברת