תכנית עבודה שנתית - כלים ומיומנויות
אין ספק כי הדרך להשגה מוצלחת של מטרות הארגון מחייבת תכנון.
תכנית עבודה מוגדרת, המתרגמת את חזון הארגון לפעולות, היא אחת הדרכים היעילות לבנות את מסלול ההצלחה של הארגון. תכנית הכוללת: מטרות, יעדים, משימות, אחראי ביצוע, אחראי בקרה, מדדי אפקטיביות, משאבים נדרשים ותוכנית פעולה ליישום.
בסדנא נציע כלים ומיומנויות ניהוליות – טקטיקה לביצוע נכון של תכנון, ניהול ויישום תכנית העבודה השנתית, באופן שיסייע למנהלים להתמודד באופן יותר אפקטיבי ופורה, עם אחת המשימות המורכבות המונחות על שולחן העבודה.
קהל יעד: מנהלים.
תפוקה: במהלך הסדנא, כל משתתף יבנה מסגרת לתכנית עבודה רלוונטית עבור ארגונו, על בסיס קיט תבניות ייחודי של נוגט אסטרטגיות.
נושאי הסדנה:
- מהם הטעויות הנפוצות כשמגדירים תכניות עבודה?
- עבר-הווה-עתיד – נלמד מהעבר, נבחן את מצבנו בהווה ונגדיר היכן אנו שואפים להיות בעתיד.
- עקרונות מנחים וקווי מסגרת בבניית תכנית עבודה שנתית
- תכל"ס - בניית תכנית עבודה אפקטיבית ויישומית הכוללת: פירוט משימות, לו"ז, אחראי ביצוע, אחראי בקרה ומדדי אפקטיביות.
- ניהול שינויים - איך מנהלים שינויים במציאות דינמית המשתנה תדיר – מתי ואיך מעדכנים את תכנית עבודה?
- מתכנית ליישום – איך מתרגמים את תכנית העבודה השנתית לשגרה היומיומית בארגון?
מספרים על הסדנא…
להרחבה:
תכניות עבודה – כלי ניהולי
תכניות עבודה – כלי ניהולי תכנית עבודה היא כלי ניהולי, כלי שמקבל משנה חשיבות בתקופה זו, המאופיינת ברמה גבוהה של עמימות ואי ודאות –
הכנת תכנית עבודה שנתית בצל הקורונה
סדנא: תכנית עבודה שנתית בצל הקורונה אין ספק כי הדרך להשגה מוצלחת של מטרות הארגון מחייבת תכנון. תוכנית עבודה מוגדרת, המתרגמת את חזון הארגון לפעולות
זינוק בעלייה – חמישה היבטים להגדרת תכנית עבודה אפקטיבית
זינוק בעליה חמישה היבטים להגדרת תכנית עבודה אפקטיבית שתהפוך את הארגון ליותר אפקטיבי, איכותי ורווחי. מידי שנה מנהלים רבים משקיעים מאמצים גדולים