ייעוץ ארגוני-ניהולי לחברות עסקיות

כל ארגון שואף להיות יותר אפקטיבי, יעיל, מהיר, איכותי, אטרקטיבי ללקוחות, רווחי, צומח וטוב מהמתחרים. הסביבה הדינמית והמאתגרת בה פועלים ארגונים מאלצת באופן מתמיד, לשפר ביצועים, להתייעל, להפחית עלויות ולנצל הזדמנויות על מנת לשמור על מיצוב ויתרון תחרותי.
בנוגט אסטרטגיות אנו מלווים מנהלים והנהלות להשגת אופטימיזציה ומצוינות עסקית ארגונית, ניהולית ותפעולית, תוך זיהוי מנועי הצמיחה של הארגון ומיקוד מאמצי הארגון באפיקים המשיאים את הערך הגבוה ביותר. פעילותנו מתמקדת:
  • ליווי ארגונים באתגרים בעקבות משבר הקורונה לרבות ניהול המשבר, ניהול מרחוק וניהול העובדים (קישור לספריית משבר הקורונה)
  • מיקוד האסטרטגיה, ויעדי-העל הנגזרים ממנה ועיגונם בתכניות עבודה ממוקדי יעדים ישימים ומדידים.
  • בחינת יישום האסטרטגיה בארגון, במבנה הארגוני ובהגדרות התפקיד – הגדרה ומיקוד מבנה ארגוני אופטימלי באופן שישקף הלימה עם החזון והיעדים, ע”י הגדרת חלוקת הפעילות הארגונית למחלקות, תפקידים, לתחומי אחריות ולרמות סמכות.
  • מצוינות ושיפור ביצועים – לעשות את הדבר הנכון – נכון ! – תהליכי עבודה, בקרות, מדדים, נהלים ועבודת ממשקים. בכוחה של בחינת תהליכי העבודה בארגון להוריד עומסים, לפתוח צווארי בקבוק, ולאפשר לארגון להתמקד בדברים המועילים והנכונים ביותר עבור מטרותיו. בנוגט אסטרטגיות אנו מתמקדים בבחינה, טיוב ופיתוח תהליכי עבודה כמו-גם בהגדרת תהליכים חדשים וחדשניים תוך יישומם בפלטפורמות ובכלים, לצד, הגדרת תהליכי בקרה שוטפת (“אצבע על הדופק”) ומדדי תהליך ותוצאה מרכזיים.
  • ניהול הידע והמידע הארגוני – למידה ארגונית, הפקת לקחים ותחקיר, תיעוד וניהול הידע הארגוני – אחד המשאבים האסטרטגיים החשובים בארגון, הוא הידע הארגוני אשר נאסף במיומנות, מנוהל ומונגש לאנשי הארגון. ניהול הידע הארגוני חיוני, בין היתר, לקבלת סטטוס ותמונת מצב מהימנה אשר יאפשר קבלת החלטות ניהוליות ומקצועיות המתבססות על נתונים מנוהלים ועדכניים. נוגט אסטרטגיות מלווה את לקוחותיה בזיהוי ואפיון מקורות הידע והמידע בארגון, עיבודו והנגשתו לבעלי התפקידים השונים בתצורה, בעיתוי ובהקשר האפקטיבי ביותר.
  • שביעות רצון עובדים ופיתוח המשאב האנושי במיקוד על כישורים ומיומנויות ניהוליות ומנהיגותיות להשגת מצוינות אישית, ציוותית וארגונית. בנוגט אסטרטגיות אנו מסייעים בפיתוח והעצמת יכולות ומיומנויות מנהלים ועובדים לכדי יתרון תחרותי בתחומים כגון: פיתוח מנהלים ומנהיגות (לרבות תהליך ייחודי למנהל המתחיל), שביעות רצון ומוטיבציה, מחויבות ארגונית, פיתוח מסלולי קריירה (אופקי, רוחבי, משיק), שיתופי פעולה אפקטיביים (בצוותים ובין ממשקים), תהליכי משוב והערכת עובדים. תכניות לשימור עובדים, קליטה וחניכה של עובד חדש, סקרים ארגוניים (סקרי שביעות רצון עובדים וסקרי אקלים אירגוני).
  • הטמעת תרבות של שירות איכותי ושביעות רצון לקוח – תמיד כן – מצוינות בשירות אינה סיסמא, היא ערך תרבותי. חברה שחורטת על דגלה ערך זה צריכה להירתם לכך בכל רמות הארגון. בנוגט אסטרטגיות אנו מסייעים להגדיר וליישם אסטרטגיה של שירות באופן מתוכנן ונכון, ולהפוך את המצוינות בשירות לתרומה משמעותית לשורת הרווח של ארגון. שכן בכוחה מצד אחד, לשפר העמידה במחויבות החוזית וה-SLA, להוריד עלויות מקנסות ומתלונות לקוח ומצד שני להגביר את רמת שביעות הרצון של הלקוח וכתוצאה, גם את אחוז הנקסט ביזנס הן מהלקוח עצמו והן מחבר מביא חבר.
  • הטמעת וניהול שינוי ארגוני (Change Management) – הטמעת שינוי ארגוני הוא תהליך מאתגר – רציונלי ואמוציונלי כאחד, לכן ניהול נכון של השינוי הוא גורם מפתח להצלחת התהליך ולהשגת מטרתו. נוגט אסטרטגיות מלווה ארגונים והנהלות בניהול אפקטיבי של השינוי תוך מתן כלים ואסטרטגיות להטמעת השינוי בארגון, לרבות: יצירת חזון, ליווי ההנהלה הבכירה, יצירת מעורבות ומחויבות לשינוי בכל רמות הארגון, שיטות להנעה, מיזעור התנגדויות והתמודדות נכונה עם אלה העולות, הטמעה ותקשור.
  • טיפוח יצירתיות, מצוינות וחדשנות ארגונית – חדשנות היא ערך תרבותי לעידוד היצירתיות והצמיחה הארגונית. דרך ערך החדשנות, קוראים תיגר ובוחנים את הדרך המוכרת ומסבים את הידע הקיים לערך חדש המעניק לחברה ערך מוסף ולעיתים אף יתרון אסטרטגי ייחודי. שכן, חדשנות נוצרת באמצעות מציאת פתרונות חדשים לצרכים קיימים או ע”י הגדרת פתרונות לצרכים חדשים. בנוגט אסטרטגיות, מלווים ארגונים בהטמעה ויישום ערך החדשנות בארגון ליצירת ערך עסקי אמיתי מתוך אסטרטגיה כוללת, תוך החדרת משב רוח רענן לארגון (האקטונים, שולחנות עגולים, תחרויות, ועוד), החייאת רעיונות יצירתיים חדשים, חשיבה ללא הקופסא ותרבות ארגונית של “ראש גדול”.
מוזמנים ליצור קשר – בטוחה שיהיה מעניין ופורה. נשתמע 🙂