למי שלא העריך מספיק עד כה,
חשוב לנו לומר —
מנהלת המשרד היא אחד התפקידים הכי חשובים במשרד.
תפקידה הוא חשוב יותר לדעתנו אפילו מרו"ח האחראים על המאזנים והביקורת וממנהלי החשבונות.
שכן,
בעוד שאת כל אחד מהפונקציות הנ"ל ניתן להחליף בממוצע תוך 8 שעות,
כשמדובר בתפקיד מנהלת המשרד המצב קצת שונה.
מנהלת המשרד יושבת על צומת מרכזית במשרד
היא אחראית על –
- שירות פנים ארגוני (למנהלי החשבונות, רואי החשבון, שותפים) וגם על
- שירות ללקוחות (לרוב היא הפנים ללקוחות – אחראית על מענה הטלפוני והקבלה) וגם על
- התקשורת מול רשויות המס השונות וגם על
- שליחויות וסידורים (דואר, רשויות, בנק)
ולכל אחד מתחומי האחריות שלה נדרשת היכרות מעמיקה ולרוב אף אישית עם הממשק אתו היא עובדת.
זו משרה המושתתת על אחריות, הבנה, יחסים בינאישיים ובעיקר אמון.
ובכל זאת, עיקר התלונות במשרדי רו"ח מתמקדות במנהלת המשרד.
תלונות כגון:
'אני מרגיש שאני המזכירה שלה במקום שזה יהיה ההפך'
'אם לא אתזכר אותה שוב ושוב זה לא יתבצע'
'כל היום חמוצה גם לעובדים וגם ללקוחות'
'לא חוזרת…שוכחת'
כאמור, מדובר בתפקיד מרכזי,
שבמשרדים רבים כאמור, נתפס כחוליה החלשה ואף המפריעה לתפקוד השוטף של המשרד.
מניסיונו ראינו כי כמו כל צומת שמנוהלת ע"י רמזורים
גם את הצומת שמהווה מנהלת המשרד צריך לנהל באופן שיטתי ומבוקר.
נשמח לשיתוף ברעיונות — כיצד להפוך חוליה מרכזית בנונית לחוליה מצוינת?
ברו"ח ההצלחה, הינה תכנית ייחודית לליווי ניהולי למשרדי רו"ח, שרוצים להגדיל את תפוקותיהם ולהתקדם שלב נוסף אל עבר ההצלחה. במס' מפגשי ליווי אישי ומקצועי, נציע תכנית עבודה ישימה וייעודית להשגת המטרות שיוגדרו לרבות המלצות קונקרטיות ליישום.
רו"ח המעוניינים להשתתף במיזם ברו"ח ההצלחה וליהנות מ—
- פיתוח יכולות אישיות ומקצועיות בתחום הנעת עובדים.
- מתן כלים להשגת מצוינות אישית, צוותית ועסקית.
- שיפור ביצועים וייעול תהליכים המתבטאים בשורת הרווח של המשרד.
- הובלת העסק להתחזקות בתחומי החדשנות, הצמיחה ותודעת השרות.
מי אנחנו?אורלי אברהמי וגליה אלמליח-הרמן, יועצות ארגוניות בעלות ניסיון מוכח בליווי מנהלים ומגוון משרדי רו"ח ובהובלת תהליכי שינוי ושיפור ביצועים המניבים שיפור בתוצאות העסקיות.
מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות לתיאום פגישת היכרות אישית (ללא תשלום)