היבטים ניהוליים בשלבים הראשונים של סטרטאפ

איזה אירוע מדהים היה REACH Israel@!
פשוט – WOW!

שמחתי לפגוש אנשים איכותיים, רציניים ומקצועיים, מיזמים מעניינים ובעיקר תחושה של אכפתיות, מוטיבציה ורצון להצליח – מרכיבים חיוניים למיזמים בתחילת הדרך.

התרגשתי מהמשובים המפרגנים:

 

  • "תודה גליה, התרגשתי מאוד מההרצאה שלך" (מוריה).

    "שמחתי להכיר אותך. תודה על ההרצאה. קצרה אך מאוד מעניינת!" (אדוה).

    "תודה על ההרצאה המרתקת. היו פידבקים מאוד טובים על התוכן, ואני בטוחה שיהיה יישום מהיר בהתאם לשלבי התפתחות החברות" (טל).

מודה על ההזדמנות לשתף בתובנות לגבי חשיבות מציאת המינון והאיזון הנכון בין השקעה בחדשנות טכנולוגית לבין היבטים ניהוליים-ארגוניים הנדרשים בכל אחד משלבי ההתפתחות של החברה.

וכן גם על חשיבות גישת "הכנה למזגן"* כמטפורה לחשיבות השקעה מוקדמת בתשתית נכונה בשלב מוקדם, חוסכת עלויות ומבטיחה צמיחה חלקה.

דמיינו שאתם בונים בית חדש. גם אם אתם לא מתכוונים להתקין מזגן בסמן הקרוב, אם לא תכינו מראש את התשתית – התקנתו בעתיד תהיה יקרה ומורכבת יותר ותדרוש למשל: שבירת קירות, חיווט מחדש ובמקרים מסוימים, זה עלול אף להיות בלתי אפשרי (כמו אתגר עמדות הטעינה לרכבים חשמליים בבנייני מגורים). כפי שאמר לי למשל מנכ"ל: "אם הייתי חושב שנה קדימה, הייתי משקיע מראש במתודולוגיה ברורה לקבלת החלטות."

🔹 המוטו: בונים תשתית איתנה שמתאימה גם להווה וגם לעתיד.
🔹 ההנחה: בעוד שנה, החברה תעמוד ביעדים שלה ואולי אף מעבר..
🔹 האתגר: ההחלטות של היום מעצבות את החברה של מחר.
🔹 הפעולה הנדרשת: לשאול כבר עכשיו – אילו צעדים עלינו לנקוט כיום כדי להבטיח הצלחה ארוכת טווח (וגם למזער חרטות…)?

מאחלת למיזמים אלה הצלחה רבה בעיצוב עתיד הטכנולוגיה בתחום הנדל"ן!

מצ"ב להנאתכם 3 שקפים מהמצגת.

* המונח "הכנה למזגן" בהשראת הפודקאסט של דארק מוד: https://www.geektime.co.il/geektime-dark-mode-episode-08/

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן