תכנית עבודה שנתית - כלים ומיומנויות

אין ספק כי הדרך להשגה מוצלחת של מטרות הארגון מחייבת תכנון. 

תכנית עבודה מוגדרת, המתרגמת את חזון הארגון לפעולות, היא אחת הדרכים היעילות לבנות את מסלול ההצלחה של הארגון. תכנית הכוללת: מטרות, יעדים, משימות, אחראי ביצוע, אחראי בקרה, מדדי אפקטיביות, משאבים נדרשים ותוכנית פעולה ליישום.

בסדנא נציע כלים ומיומנויות ניהוליות – טקטיקה לביצוע נכון של תכנון, ניהול ויישום תכנית העבודה השנתית, באופן שיסייע למנהלים להתמודד באופן יותר אפקטיבי ופורה, עם אחת המשימות המורכבות המונחות על שולחן העבודה.

קהל יעד: מנהלים.

תפוקה: במהלך הסדנא, כל משתתף יבנה מסגרת לתכנית עבודה רלוונטית עבור ארגונו, על בסיס קיט תבניות ייחודי של נוגט אסטרטגיות.

נושאי הסדנא:

  • מהם הטעויות הנפוצות כשמגדירים תכניות עבודה?
  • עבר-הווה-עתיד – נלמד מהעבר, נבחן את מצבנו בהווה ונגדיר היכן אנו שואפים להיות בעתיד.
  • עקרונות מנחים וקווי מסגרת בבניית תכנית עבודה שנתית
  • תכל”ס – בניית תכנית עבודה אפקטיבית ויישומית הכוללת: פירוט משימות, לו”ז, אחראי ביצוע, אחראי בקרה ומדדי אפקטיביות.
  • ניהול שינויים – איך מנהלים שינויים במציאות דינמית המשתנה תדיר – מתי ואיך מעדכנים את תכנית עבודה?
  • מתכנית ליישום – איך מתרגמים את תכנית העבודה השנתית לשגרה היומיומית בארגון?

 

מספרים על הסדנא…

  • מבנה החומר ואופן הצגתו, הופכים את בניית תוכנית העבודה לפשוטה וידידותית יותר“ (דניאל, מנהל תפעול)
  • התרגול היה טוב, הכריח להשקיע חשיבה ולהשתתף” (מיכל, מנהלת תחום פיתוח מערכות רפואיות)
  • “מרצה מעניינת, החומר מועבר בצורה טובה מאד” (אורן, מנהל פרויקטים )
  • “המרצה אנרגטית ורהוטה, מעבירה את התכנים באופן יעיל ומקצועי (אלי, PMO)

 

להרחבה:

שיתוף
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
Facebook