הקודם
הבא

תכנית עבודה שנתית - כלים ומיומנויות

אין ספק כי הדרך להשגה מוצלחת של מטרות הארגון מחייבת תכנון. 

תכנית עבודה מוגדרת, המתרגמת את חזון הארגון לפעולות, היא אחת הדרכים היעילות לבנות את מסלול ההצלחה של הארגון. תכנית הכוללת: מטרות, יעדים, משימות, אחראי ביצוע, אחראי בקרה, מדדי אפקטיביות, משאבים נדרשים ותוכנית פעולה ליישום.

בסדנא נציע כלים ומיומנויות ניהוליות – טקטיקה לביצוע נכון של תכנון, ניהול ויישום תכנית העבודה השנתית, באופן שיסייע למנהלים להתמודד באופן יותר אפקטיבי ופורה, עם אחת המשימות המורכבות המונחות על שולחן העבודה.

קהל יעד: מנהלים.

תפוקה: במהלך הסדנא, כל משתתף יבנה מסגרת לתכנית עבודה רלוונטית עבור ארגונו, על בסיס קיט תבניות ייחודי של נוגט אסטרטגיות.

נושאי הסדנה:

מספרים על הסדנא…

להרחבה:

שיתוף
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
Facebook