סדנא: הקונצרט הארגוני - תקשורת אפקטיבית וניהול קונפליקטים

אין עוררין כי שת”פ בתוך צוותים ובין ממשקים חיוני להצלחת הארגון. על אף שנושא זה נראה לכאורה כברור ונכון, ארגונים רבים לוקים ברמות שונות של אי שת”פ בין עובדים, אשר בא לידי ביטוי, באווירה עכורה, באי-למידה ארגונית, המצאת הגלגל כל פעם מחדש ובעיקר בזבוז אנרגיה ארגונית ואישית. מכאן, שפעמים רבות חוסר שת”פ בארגון מתבטא גם בביצועים העסקיים של הארגון.

קהל יעד: כלל ארגוני

מטרות הסדנאלהעניק כלים ומיומנויות, לכל משתתף שיסייעו:

  • להגביר את רמת שתוף הפעולה בתוך הצוותים והממשקים (בטווח הקצר)
  • להשרות אווירת עבודה חיובית מלאת מרץ בארגון תוך תרבות של שיתוף והדדיות (בטווח הארוך).

תפוקות הסדנא: כלים ומיומנויות להגברת רמת האנרגיה החיובית ושתוף הפעולה בארגון. הסדנא מלווה בסימולציות מהשטח ותרגול, תוך מתן כלים וטיפים ניהוליים פרקטיים ליישום.

נושאי הסדנה: 

  • מאפייני ארגון שמתקיים בו שתוף פעולה בתוך צוותים ובין ממשקים והמשמעויות של מאפיינים אלה.
  • מאפייני ארגון שמתקיים בו רמה גבוהה של אי שתוף פעולה והמשמעויות של מאפיינים אלה.
  • מאפייני שת”פ אפקטיבי וצוותים מצטיינים לרבות פרדוקס עמידה ביעדים אל מול שת”פ, תחושת שאננות והשפעתם על הארגון.
  • זיהוי תחומים / ממשקים לא אפקטיביים ואירועים בהם באה לידי ביטוי אי שתוף פעולה
  • רעיונות ודרכים להגברת שתוף הפעולה בתוך צוותים ובין ממשקים תוך העלאת פתרונות לקביעת דרכי עבודה חדשות ומעשיות אשר יוטמעו בארגון.
  • מודל לתקשורת ארגונית בין אישית, פורמלית וא-פורמלית.
  • מודל לניהול אפקטיבי של קונפליקטים

 

מספרים על הסדנא…

  • הנושאים מאד רלוונטיים. מרצה טובה מאד ומעבירה את הסדנא בצורה מובנת ברורה ויעילה (יואל, סגן מנהל מרלו”ג)
  • “קורס פרקטי, מלמד, מאד ישים, מעלה את הדילמות והאתגרים בשטח” (קטיה, מנהלת ייצור)
  • סדנא מעניינת ומשתפת. לגליה יש הרבה ידע ודוגמאות מהשטח (בוריס, מהנדס טכני – בקרה תפעולית)
  • “תכני הסדנא ענייניים וממוקדים, חשובים מאד, עזרו לי לעשות סדר וליישם התובנות בארגון שלי” (ורד, מנהלת מש”א – לוגיסטיקה)


להרחבה: