ואז יום אחד אתה הופך להיות מנהל…
אנשי מקצוע רבים, כגון עורכי דין, רופאים, רואי חשבון, מהנדסים, אדריכלים ועוד – אנשים מצוינים ומקצוענים בתחומם, מתמודדים עם אתגרי ניהול רבים אשר בפועל מעולם לא הוכשרו לכך באופן פורמלי.
את אתגרי הניהול ניתן לחלק לארבע קבוצות עיקריות:
- ניהול אישי – ניהול זמן ויעדים, דחוף וחשוב, קבלת החלטות ויישומם, התנהלות וניהול, "כיבוי שריפות", איזון בין עבודה-משפחה-התפתחות מקצועית ו…פנאי.
- ניהול עובדים – ניהול צוות, הגדרות תפקיד (מי עושה מה) שביעות רצון, מוטיבציה, מחויבות, משוב, אכיפת סמכות ועוד.
- ניהול עסקי – אסטרטגיה ותכנון, חזון, יעדים ומדדים, בידול, שרות, שיווק, מיתוג, טיוב והשבחת התהליכים, גיוס ושימור לקוחות, מכירות, תמחור, גביה ועוד.
- ניהול השותפות – איך מתנהלים נכון עם שותפים? איך יוצרים סינרגיה?
אין נוסחה קלה כיצד להיות מנהל. ניהול הוא התמודדות עם אתגרים רבים ומגוונים.
אצל רובנו הניהול קורה יום אחד כשאנחנו נעשים בוסים והכללים משתנים.
ללא ספק ניהול דורש תשומות רבות —
החוכמה היא, ללמוד לעשות את זה נכון ואף ליהנות מכך.
מנהלים המעוניינים לנהל, ליהנות ולהצליח (!), תוך שימוש במיומנויות, כלים וידע ולא רק באינטואיציה-
מוזמנים ליצור קשר ולהצטרף לעשרות מנהלים ובעלי עסקים שכבר השתתפו בסדנא הייחודית למיומנויות הניהול – סדנא דינמית וחווייתית, מעשירת ומהנה כאחד, המעניקה מענה לאתגרים עימם מתמודדים מנהלים בשגרה היומיומית וממנפת את הידע והניסיון שלכם לרווחיות העסק.